FAQ

Miten saan liput? Miten saan liput?
Koska peli pelataan? Koska peli pelataan?
Missä on minun paikka stadionilla? Missä on minun paikka stadionilla?
Onko meille yhteiset istumapaikat? Onko meille yhteiset istumapaikat?
Onko hinnoissanne varausmaksuja? Onko hinnoissanne varausmaksuja?
Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation? Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Miten saan liput?

Sinun on tulostettava sähköpostitse lähettämämme vahvistus ja otettava se mukaasi Lontooseen, jossa sinun on vaihdettava varausvahvistus oikeisiin jalkapallo-otteluihin oikeuttaviin lippuihin. Tämä tapahtuu edustajamme toimistossa Lontoon keskustassa. Edustajamme on avoinna 10:30 - 18:00 Ma-Su! Edustajamme osoitteet, puhelinnumerot jne ilmoitetaan varausvahvistuksessa. Tietoa ARSENAL, QPR tai CHELSEA -lipuista: Käytämme näitä kolmea seuraa varten eri edustajia. Riippuen siitä, mitä edustajaa käytämme juuri sinun varaamassasi ottelussa, on sinun JOKO noudettava edustajaltamme Lontoossa TAI Thistle Marble Arch –hotellista Lontoossa. Noutopisteesi osoitetaan selvästi kupongissa, jonka lähetämme sinulle viimeistään 7 päivää ennen ottelupäivää, mutta yleensä välittömästi varauksen jälkeen.
Palaa FAQ-osioon

Koska peli pelataan?

Englannissa viikonlopun ottelut voidaan siirtää lauantailta sunnuntaille ja päinvastoin, samoin aloitusaikaa voidaan muuttaa myös hyvin lyhyellä varoitusajalla. Päivämäärän siirto tapahtuu hyvin usein televisiolähetyksen vuoksi tai sen vuoksi, että joukkueen on pelattava jokin Cup-ottelu (FA, LIGA, EUROPE, CL jne.) lähellä liigaottelun päivämäärää, jolloin se on siirrettävä lauantain tai sunnuntain välillä. Aloitusaikaa voidaan myös muuttaa lyhyelläkin varoitusajalla. Ottelut alkavat yleensä puolenpäivän ja klo 19 välillä. Keskellä viikkoa pelattavia otteluita voidaan myös siirtää tiistain ja keskiviikon välillä ja aloitusaika on yleensä klo 17:00 - 21:00. Emme ota sinuun yhteyttä ottelupäivään ja alkamisaikaan liittyen, mutta yritämme julkaista ne kotisivuillamme 3-7 päivää ennen.
Palaa FAQ-osioon

Missä on minun paikka stadionilla?

Sinun paikka on aina stadionin kotijoukkueen kannattajien joukossa ja/tai neutraalilla alueella. Joten sinun ei tule missään olosuhteissa käyttää t-paitaa, huiveja, hattuja, tai muita esineitä joista näkyy vierailevan joukkueen logo tai väritö. Et voi myöskään koittaa sympatiaa tai kannustaa yhdessä vierailevan joukkueen kannustajien kanssa. Älä riko näitä sääntöjä sillä sinulta voidaan evätä pääsy stadiionille tai sinut voidaan poistaa ottelusta. Takaamme ainoastaan paikat niistä luokista jotka on valittavanasi kun varaat paikkoja kyseisen joukkueen otteluihin. Emme voi taata tai varata sinulle lippuja mistään erityisestä istumapaikkarivistä tai rivinumeroa!
Palaa FAQ-osioon

Onko meille yhteiset istumapaikat?

Jos varaat enemmän kuin 2 istuinpaikkaa emme voi taata istuinpaikkoja vieräkkäin. os varaat enemmän kuin 2 lippua emme voi taata että saatte vierekkäiset istuimet. On olemasssa riski että teidät erotetaan toisistaan 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 jne. Mutta takaamme kuitenkin ettei sinun tarvitse koskaan istua yksin, tarkoittaen siis että et koskaan saa yksittäisiä paikkoja kuten 1+1, 1+2, 3+1, 1+2+3 jne. Tämä on takuu jonka annamme ja tämä on takuu jota monet muut jalkapalloagentit eivät voi antaa asiakkailleen. Jos teidät jaetaan eri ryhmiin (huom, ei koskaan yksittäisiä paikkoja) teemme parhaamme että saatte istuimet läheltä toisianne.
Palaa FAQ-osioon

Onko hinnoissanne varausmaksuja?

Tällä sivustolla maksamasi hinta sisältää varausmaksun jalkapalloseuralle, paikalliselle edustajalle ja meille. Käyttämämme edustajat ovat jalkapalloseuran virallisia edustajia. Varausmaksuista johtuen painettu hinta lipuissasi saattaa olla eri kuin tällä sivustolla maksamasi hinta, näin on erityisesti Manchester Unitedin, Liverpoolin, Manchester Cityn, viimeisen ottelun kauden, Mestarien liigan ja Lontoon paikallisotteluiden muodostavien nk. A-otteluiden ollessa kyseessä.
Palaa FAQ-osioon

Haluatko esittää kysymyksen tai tehdä reklamaation?

Mikäli sinulla on kysyttävää tai haluat antaa palautetta, voit ottaa meihin yhteyttä lähettämällä sähköpostia osoitteeseen: helpdesk@ticmate.com tai katso yhteystietomme ”Kontakti” –sivulta. Huomioithan, että kaikki kysymykset/palaute/reklamaatiot tulee lähettää meille enintään 14 päivän kuluessa tapahtuneesta. Mikäli saamme kysymyksiä/reklamaatioita myöhemmin, kuin 14 päivän kuluttua, emme välttämättä pysty enää auttamaan!
Palaa FAQ-osioon

 

09 4272 0899 09 4272 0899 Sähköposti Sähköposti
Ostoskori